Selasa, 30 April 2013

Didi kempot : Layang kangen dan artinya



Layangmu tak tompo wingi kuwi
Wes tak woco opo karepe atimu
Trenyuh ati iki moco tulisanmu
Ora kroso netes eluh ning pipiku

Umpomo tanganku dadi suwiwi
Iki ugo aku mesti enggal bali
Ning kepiye maneh mergo kahananku
Cah ayu entenono tekanku

Ora maido sopo wong sing ora kangen
Adoh bojo pengen turu angel merem

Ora maido sopo wong sing ora trenyuh
Ora kepethuk sak wetoro pengen weruh

Percoyo aku, kuatno atimu
Cah ayu, entenono tekanku

Arti:
Suratmu sudah kuterima kemarin
Sudah kubaca apa maunya hatimu
Trenyuh hati ini membaca tulisanmu
Tak terasa menetes air mata dipipiku

Seandainya tanganku berubah menjadi sayap
Sekarang juga aku pasti kembali
Namun bagaimana lagi, karna keadaanku
Cantik, tunggulah kedatanganku

(Aku) tidak protes jikalau seorang merindu
Jauh dari istri/suami, hendak tidur, sulit terpejam

(Aku) tidak protes jikalau seorang trenyuh
Tak bertemu sesekali ingin tahu

Percaya aku, kuatkan hatimu
Cantik, tunggulah kedatanganku

0 komentar:

Posting Komentar

Uang $ Dollar